Kormányoszlop és pedálok
E hét szerdán is úgy hozta a sors, hogy kint voltunk a műhelyben, és ha már ott voltunk egyebek mellett betettük az escortba a pedálokat és kimértük hogy hova kerüljön a kormányoszlop. Ehhez be kellett rakni egy ülést és visszatenni az ajtót, hogy ne a végén derűljön ki hogy nem fér el valami/valaki...
Alex úr is igen magas növésű, ezért ő is és én is beültünk a gépezetbe, hogy a lehető legjobb helyre sikerüljön belőni a kezelőszerveket. A gyári tűzfal a gyári pedálbox-al viszonylag jól adja magát, nem sok mindent kell vele variálni, ott jó ahol van. Az ülés helyével meg a kormányoszlop elhelyezésével azért volt matek. Az MK2 escort nem egy túl nagy vagy tágas valami, nagyon meg kell gondolni hogy mi hol legyen, hogy a végén mindennek maradjon hely. A váltó még így is kérdéses lesz, hogy hogy fog elférni.
Szerencsénkre eddig úgy néz ki, hogy minden el fog férni, és még mi is beférünk majd a volán mögé. Az ajtó sincs útban, bár furcsa a sierra méretű autó után egy ilyen, kiváncsi leszek milyen érzés lesz ha már fenn lesznek a kerekek is.
A mai nap nagy haladása a méricskélések mellett, hogy belekerült az "alváz" fő része. Se a sierrában se a scorpioban nincs összekötve gyárilag az első és a hátsó nyúlvány, csak az amerikai modelleken és a cosworthon. Mivel nekem nincs egy egy darabból levő padlólemezem, ezért úgy döntöttem hogy az első és a hátsó nyúlvány össze lesz kötve, növelve a merevségét a bódénak. A kivitelezésre egy darab 60x40-s 3mm falvastagságú zártszelvény lett kiszemelve, lehet hogy kicsit túlzásnak tűnik, meg nem is a legkönnyebb, de egyrészt nem fog gondot okozni a mocinak pár plusz kiló, másrészt ha erősebb a bódé az sohasem baj. Ehhez a szerkezethez hozzá lesz még kötve a bukócső is, így egy teljes ketrec lesz a csöpp testünk körül ha megyünk vele, ami nem baj, hisz nem árt ha nem lesz bajunk mikor épp nem adta ki....