A cső a helyén...

 

23 cshelyen2

Elérkeztem az építés első olyan fázisához, ahol már a mezei halandó is fel tud fedezni valami eredményt. Már nem csak rozsdás vasak vannak hegesztgetve mindenfelé, hanem rendesen lefestett felületek, már-már a kész beltér látszatát keltve vigyorog az autó belseje a képeken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 cshelyen1

 

Visszaemeltük a bukócsővet a helyére. Esztétikai szempontból már teljesen jó, de amíg külön utakon jár a csövezés és a bódé, addig nem lehet folytatni a műveleteket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 cshelyen3

 

A bukócső méricskélésével nem kevés időt töltöttünk el, de a 'többször mérj, egyszer vágj!' elv az eddigi tapasztalatok alapján mindíg bevált. Most sem sajnáltuk az időt a mérésekre, mert ugyan a bódé (jelen esetünkben ez csak egy hély) állhat egy picit ferdén, de a cső megadja majd a hátsó futómű felfogatás (ami egy béka scrpio hátsó alsó része) bekötésének pontját (eredetileg a cső egy már beillesztett ford sierra hátsó futóműre lett építve, amit azóta kivágtam, de a scorpio hátsó traktus beépítését nagyban megkönnyíti, mert majdnem teljesen ugyanaz mint a sierra).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 cshelyen4

 

A komplett bukócső acéllemezekkel hozzá lett hegesztve az A és a B oszlopokhoz, abban a helyzetben ahogy eredetileg is volt. Így mikor majd bekerül a hátsó traktus, nagy eséllyel könnyű lesz a megfelelő pozicióba állítani, hogy a majdani autónak a középvonala tényleg középen legyen, és ne zárjon be szöget.

 

 

23 cshelyen5

 

23 cshelyen6

 

 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Bejelentkezés

5 Legfrisebb cikk