Safety First

 

Hát igen, a biztonság...18 safety2 Mivel vezetni még annyia sem tudunk mint autót építeni, és azért féltjük a tyúkszaros kis életünket, meg bízunk abban hogy hiányoznánk a szeretteinknek, ezért igyekszünk minél nagyobb hangsúlyt fektetni a biztonságra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 safety1

 

Ádi a legmagasabb a csapatban, ezért Ő lett kinevezve az Ultimate Test Dummy-nak. Egyik nehezítés az építésben, hogy én alig 172 mély vagyok, de széles, míg Ádi inkább magas, és a kettő közt még jónéhány testalkat található, aminek mindnek megfelelő kell hogy legyen az autó. A szöveg melleti képen látható, hogy milyen special tool segítségével löttük be az UTD magasságát, azért, hogy kb hova jön ki a legmagasabb driver feje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 safety3

A képen is jól látható, hogy ha ne addj isten tetőre dobnánk a vasat, akkor könnyen előfordulhat hogy a tetőlemezt a pici fejünkkel kellene a helyén tartani, ami az álmoskönyv szerint nem jó jel. Ezért a tanács úgy döntött, hogy kell még cső abba a vázba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 safety4

 

Előszedtük hát a dobozából a csőhajlítót, és kipróbáltuk vele magunkat. Arra a megállapításra jutottunk, hogy maga a csőhajlítás nem egy túl veszélyes művelet, viszonylag egyszerű 2 egyformát hajlítani. Ami már sokkal több gyakorlást és jó térlátást igényel, az a csövek összeillesztése. Nem egyszerű úgy összeileszteni a meghajlított csöveket, hogy azok mindenhol érintkezzenek, ne legyen köztük Grand Kanyon-nyi rés, és jelen esetben pont elférjen a tetőlemez alatt.

 

 

 

 

 

 

 

18 safety5

 

Pár ora stupekolás után csak sikerült behegeszteni a 2 csövet. Első ilyen munkánkhoz képest elég jó lett, elférünk tőle, elfér e helyén is, és maximálisan ellátja a feladatát. Ha véletlenül tetőre buknánk, a csőnek előbb össze kellene hogy zömüljön, és csak utána tudna berogyni, amire igen kevés az esély, vagy akkora erő kellene hozzá, hogy ha az bekövetkezik akkor szerintem az lesz a legkissebb gondunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

18 safety7

 

A tetőlemezhez is hozzá lehet most férni hogy nincs bent a cső, ezért ezt a részt is gyorsan megtisztitottuk a rozsdától.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 safety6

 

18 safety8

 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Bejelentkezés

5 Legfrisebb cikk