Az utolsó(?) kivágás

 

Sokszor hittem már azt17 utlosoki2, hogy nem kell már többet kivágni szerencsétlen bódéból, de ha már ennyi időt belefeccelek az építésbe, akkor megpróbálom a képességeimhez mérten a lehető legjobban megcsinálni. Amikor hozzám került az autó, már fel volt rá hegesztve egy sierra hátsó hídja, de mivel alatta a nyúlvány csúnyán korrodált volt, ezért menni kellet...

 

 

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki1

 

Most már tényleg nem sok maradt az eredeti escortból, szinte csak egy hély, de hát innen szép nyerni. szerencsére a küszöbök és a cső tartja a méreteket. Tanulni kell a nagyoktól, annó a Zakspeed escort készítésénél se használtak túl sokat az eredetiből, és ha ott bevállt, nekem is jó lesz. Nem beszélve arról, hogy nem nagyon van más választásom...

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki3

 

 

Egész jól néz ki így a héj és a moci, csak sajnos még nagyon messze van attól hogy saját lábán menjen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki4

 

Pár mérés után pár vágás megint. A bódé a cső elkészülte után elég sokat töltött a szabad levegőn, ami van aminek jót tesz, de az nem a csupasz acélcső. Ahhoz hogy a rozsdát el tudjam távolítani, és le lehessen rendesen festeni, muszály volt a csővázat kivarázsolni a helyéről.

 

 

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki5

 

Sajnos a csőváz kivágásakor újabb titkos ellenségek fedték fel kilétüket, amiket majd javítani kell. 2 lépés előre, 1 hátra, de egyenlőre még nem vagyok elkenődve...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki6

 

Hogy legyen a nap végére egy kis öröm is, mikor leengettük a csővázat, kiderült hogy a rozda a látszat ellenére nem komoly, csak durvább felületi, amit igen könnyen sikerült rábeszélni arra, hogy válljon meg az eddig lakhelyétől. Gyorsan végigcsiszoltuk csiszolóvászonnal, majd "Évike" meglátogatta, hogy a kémiai szerek is labdába rugjanak végre a projectben...

 

 

 

 

 

 

17 utlosoki7

 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Bejelentkezés

5 Legfrisebb cikk