Az ERŐ sötét oldala

 

16 erosotet01

Az ERŐ sötét oldala betette lábát a műhelybe, és sikeresen megvetette a lábát a fejemben. Bár a 3.8 mocihoz már beszereztem az új csapágyakat, megjött az új olajpumpa is a nagy vizen túlról, mégis C vágányra került a 3.8 kompresszor moci a halálcsillagba ötlet, mert hát ugye a nagynál csak a még nagyobb a jó...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 erosotet02

 

A Sith nagyurak úgylátszik megszánták a projectet, mert ami a kezdetben csak egy szép álom volt, megvalósulni látszik. Az történt, hogy Leslie-nél, akitől maga a bodé is származik, lett egy törött Ford Crown Victoria, amiből eladó lett egy 4.6 literes ford V8. A 2001-es évjáratú, Romeo block igaz hogy csak hengerenként 2 szelepes, de már egy modern konstrukció. Eredetileg egy taxiban rótta az utakat, majd első élete végét egy forgatáson történt direkt összetörés jelentette, nagy szerencsémre, mert így jó áron sikerült hozzájutni ahhoz a mocihoz, amit már nagyon régen szerettem volna. Vannak bajai, de szerencsére már kb 1,5 éve beszereztem némi szakirodalmat, amiből kiderült, hogy elég sok mindenre jó ez a moci, igen jó tuningalap. A moci gyárilag "csak" 235 paci és 373 Nm, ami kezdetnek épp elég lesz, de viszonylag könnyű belőle szivó üzemben akár a 350 ló elérése is. Ideális reaktor a Halálcsillag számára.

 

 

 

 

 

 

16 erosotet03

 

 

 

Gyorsan a "helyére" is lett rakva, hogy szokják egymást a bodé és a moci. Már "csak" egy kuplung és egy váltó kell hozzá, ami el is bírja ezt a mocit, mert gyárilag autómata volt szegény...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közben azért haladt tovább a küszöb project, nem gyorsan, ellenben lassan, de nem akarok semmit elkapkodni. Képek:

 

16 erosotet04

 

16 erosotet05

 

16 erosotet06

 

16 erosotet07

 

16 erosotet08

 

16 erosotet09

 

16 erosotet10

 

16 erosotet11

 

16 erosotet12

 

 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Bejelentkezés

5 Legfrisebb cikk